Opozice v Česku? Děkuji, raději ne.

Malá ukázka střetu lží politiků ANO s realitou všedního dne a taky se skutečnou politikou. Jestli má průhonická skupina nahradit současnou vládu, budeme mít místo dýchavičné druhé Oktávky sice naleštěnou, ale Fabii.

A. Několika ministr Havlíček a jeho „politika“.

B. A teď realita::

Opětovné rozjetí třetí pece v ostravské huti Liberty se zdá být čím dál méně pravděpodobné. Najetí na předkrizovou výrobní kapacitu by si vyžádalo výdaje v miliardách korun, které nyní v podniku nejsou, protože Liberty v posledních měsících naopak miliardy korun naposílala do zahraničí, společnostem ze své mateřské skupiny.

web E15

A dál: „Na to, že v poslední době putovaly velké částky z Ostravy do vlastnicky spřízněných firem, upozorňovali už dříve v médiích odboráři, nyní to ale poprvé dokazují i účetní závěrky.“

C. Máme tu ale i jiné politiky, které nezaměstnává holding a kteří nelžou (a v případě Pirátů) ani nekradou

D. A nejen to: Politici, kterým jde o prospěch Česka skutečně, upozorňovali na tunelování huti Liberty už před dvěma roky.

Jenže to nikoho nezajímalo, u moci byla totiž vláda vedená nějakým Andrejem Babišem a ministrem průmyslu byl nějaký Karel Havlíček ….

Ostravská huť Liberty Steel je v ohrožení, Piráti a Starostové varují před vytunelováním podniku, hrozící ztrátou zaměstnání pro tisíce lidí a vyzývají vládu k razantním krokům. „Majitelé společnosti v čele s indickým byznysmenem Sandžívem Guptou si z premiéra udělali dobrý den. V pátek totiž porušili jen několik dní starý slib, že nevyvedou emisní povolenky mimo Českou republiku.“

„Obešli dozorčí radu a vyměnili také část představenstva. To jsou jasné varovné signály. Budeme apelovat na vládu, aby zamezila opakování scénáře s vytunelováním OKD,“ uvedl Ivan Bartoš k prodeji emisních povolenek, které hutní společnost Liberty Ostrava prodala sesterské rumunské společnosti Liberty Galati v noci z 29. na 30. dubna.

Zdroj ZDE.

Premiér Babiš a jeho zaměstnanec Karel Havlíček s problémem neudělali vůbec nic, netýkal se podnikání holdingu, ale jenom tisíců obyčejných pracovníků hutí, jejich spolupracovníků ze subdodavatelských firem a jejich rodin…

A dnes Havlíček na sítích spílá vládě, že Liberty, kterou nechali vytunelovat, ačkoliv byli varováni, že se to děje, nemá peníze.

Navíc fakt, že na jedné straně nechali firmu vytunelovat a zároveň jsou v přátelském vztahu s jejím vedením, může znamenat, že nemuselo jít o neschopnost dua Babiš -Havlíček, ale o schválnost.

„Lepší vláda pro naše lidi!“? Tak určitě.

Nalodit Česko na Titanic, nasměrovat jej ke srážce s ledovcem, vystoupit těsně před odplutím z paluby a pak přijet na záchranném člunu zachraňovat topící jako akční hrdina. Můžeme mu to baštit, nebo si můžeme ukázat, jak to ve skutečnosti je.

Ukažte to lidem.

Úvodní foto ilustrační: Premiér Babiš a ministr průmyslu Havlíček a paluba Titanicu s názvem Česká republika. ČTK

Podpořte provoz této stránky

Tuto stránku jste zresuscitovali Vy, kteří přispíváte, abych mohl udržet v práci snížený úvazek a mohl vytvářet a sdílet její obsah. Visegradský jezdec není Karel Paták, ale jsme to my všichni.

Díky!

Pokud vás stránka Visegradský jezdec zaujala a rádi byste přispěli na její provoz, můžete ji podpořit prostřednictvím služby Donio.cz nebo na transparentní účet číslo 2301923262 / 2010.

Všem dárcům samozřejmě mnohokrát děkuji

Nejnovější články

Autor

Karel Paták - Zdravotník s přesahem

Zajímá mě politika, proto ji sleduji a snažím se svoje postřehy a poznatky prostřednictvím textu předat dál, mezi další lidi. Mám totiž za to, že v době nástupu populismu a dezinformací, jako běžného politického nástroje, je dvojnásob nutné, aby každý, kdo dorazí k volební urně, vhodil svůj hlas na základě co nejširšího spektra informací a podle něj se potom rozhodoval. Mediálních výstupů je dnes přebytek a vytváří tak informační chaos, proto se snažím, aby můj web sloužil k jejich tříbení.

Můj příběh