Nachmelená Opice vyškolila “tradice“.

Tomio Okamura se s tím nemaže.

Teda vlastně maže…

V rámci kampaně dorazil o víkendu do Krnova na akci Konec Léta s Opicí.

Nasypal selfie fotky z akce na svůj FB a když byl organizátory akce vyzván, aby fotky odstranil, smazal místo toho příspěvek organizátorů akce.

Na to konto vložili organizátoři na svůj Facebook prohlášení, kde uvádí jeho juchavé fotky z Krnova na pravou míru:

“Nebyl jste námi vůbec obsloužen a byl jste vyzván k opuštění akce.“

“Náš pivovar (Nachmelená opice je lokální pivovar) je apolitický a už vůbec nesympatizuje s SPD, přesto jste se opakovaně na akci fotil s jeho logem.“

Takže shrnuto: Pan Okamura si dá na FB fotky z Krnova, u nichž moc děkuje tamním lidem za silnou podporu, které se mu tam dostalo a přitom nedostal ani pivo a byl z akce vyhozen…

V krátké době jde už o několikátý problém, který SPD má se svými propagačními fotografiemi. Nedávno zase použila v kampani fotku pěveckého spolku Újezdská Rozmarýna z Újezdu u Brna, který o tom nevěděl a protestoval. SPD nakonec fotografii stáhla.

Reklama na kachní žaludek či hroší kůži, zde.

Screeny @jakubpražskej

Nejnovější články

Autor

Karel Paták - Zdravotník s přesahem

Zajímá mě politika, proto ji sleduji a snažím se svoje postřehy a poznatky prostřednictvím textu předat dál, mezi další lidi. Mám totiž za to, že v době nástupu populismu a dezinformací, jako běžného politického nástroje, je dvojnásob nutné, aby každý, kdo dorazí k volební urně, vhodil svůj hlas na základě co nejširšího spektra informací a podle něj se potom rozhodoval. Mediálních výstupů je dnes přebytek a vytváří tak informační chaos, proto se snažím, aby můj web sloužil k jejich tříbení.

Můj příběh